woensdag 5 juni 2019

Testrit

 Alles krijgt weer iets van kracht. Krachtig mag het niet heten, maar toch. De eerste test vanochtend was de heuvel op. Een slagje langzamer dan normaal, maar verder niks bijzonders. Had moeite de gezusters onder controle te houden, als ze aan de lijn liepen. Gelukkig vertonen de dames steeds vaker de neiging om te luisteren en lopen ze niet de hele tijd domweg aan de riem te trekken.

 De koffie lijkt me geen problemen te geven, waarna we met de afwas zien hoever het tankje werkelijk weer gevuld was. Siësta, dat is een ding wat zeker is.

 Vrijdag de eerste afspraak buiten de deur. Dat ga ik redden, schat ik zo in. En dan is de week ook alweer voorbij. Het weekeinde schijnt aardig, dwz tenminste droog weer te geven. Kan ik verder schoffelend bijkomen. Het vaste dak op de tomatentunnel, wat deze week één van de plannen was, zie ik er niet van komen, maar wie weet verras ik mezelf. Zo gaat al met al weer een week verloren. zonde van de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten