maandag 17 juni 2019

Herstel

 De bulten zijn inmiddels gekrompen tot pukkels. Lijkt nu alsof ik een horde vlooien met stevige trek over me heen heb gehad. Komisch gezicht. Soms zie je op medisch georiënteerd websites van die foto's, waarbij je denkt "Ieeee, giet. Ziet er niet smakelijk uit'. Nou, zo ziet mijn voorkant en linker bovenarm uit als ik mijn T-shirt uittrek. Gelukkig kijk ik niet vaak in de spiegel. En wat belangrijker is, het gejeuk is vrijwel verdwenen. Tenminste als ik er met mijn vingers vanaf blijf.

 Hebben we dat ook weer gehad. Niet meer als een wilde tekeer gaan in dit weer, zelfs als dat best lekker kan aanvoelen. En ach.. Voor hetzelfde geld is het een eenmalige aangelegenheid. Een uitzondering. Niet dat ik de behoefte voel om het nogmaals te bewerkstelligen. Anderszijds voel ik er ook niet voor om nu vermijdend gedrag te vertonen. Kom, de daad bij het woord, opzoek naar een klus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten