zondag 26 augustus 2018

Pré-in

 'Freerunning is a way of expression by interacting with various obstacles and environments. Freerunning may include flipping, spinning or just simple movements. These movements are usually adopted from other sports, such as gymnastics, tricking or breakdancing.' (Wiki)

 Ik heb me dat al een paar keer bekeken op van die YT-filmpjes en tot vanmiddag is nooit het dubbeltje gevallen. Maar ineens zag ik, dat ik een freerunner 'avant la lettre' ben. Wat ik aan trappen, trappenhuizen, étages, muren, tafels, noem maar op wat in de weg kan staan, springend, rennend, met of zonder salto's en/of schroeven gepasseerd ben, is nauwelijks in omvang te vatten. Het is jammer, dat je dromen niet zo makkelijk in video's vangt. Ik had een eigen kanaal kunnen openen. Vooral trappenhuizen waren mijn specialiteit en dan omhoog en niet naar beneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten