maandag 27 augustus 2018

Simpeler

 De dames liggen aan mijn voeten. De dochters tenminste. Lady vertoeft buiten. Rosa ligt links, Prada rechts en Mopke op de trap naar de slaapkamer. Ik zou wel in een hutje op de hei willen wonen en die beesten op mijn bed hebben liggen zonder me druk te maken over het feit of ik al die haren wel van het beddengoed verwijderd krijg in de wasmachine.

 Zo'n hutje op de prairie nabije een rivier, waarop ik per boot kan afzakken naar de dichtsbijzijnde verzameling van huizen met zo'n vertegenwoordiger van de middenstand waar al het levensnoodzakelijke kunt inslaan. Tweemaal per jaar. Eenmaal in het voorjaar en eenmaal voor het vallen van de winter. Moet alleen nog iets verzinnen waarmee ik de gewenste inkopen kan betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten