zondag 22 april 2018

Verdiend?

 Boekarest, Rome, Parijs, Toulouse, Barcelona, Amsterdam, Utrecht. Misschien is het tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld en horen ook New York, London, Moskou, Stockholm en Rio de Janeiro in het rijtje van wat 'normaal' is, maar voor mij zijn dit momenten, waarop ik me bevoorrecht voel. Dat het kan!! En dan niet in een hostel of erger, maar in aangenaam met voldoende sterren opgeschmuckte etablissementen.

 Als ik op plekken als deze jonge mensen van 20/30 zie rondlopen, hoop ik altijd weer, dat ze dit de verdere rest van hun leven kunnen volhouden of verbeteren. Weet niet. Het is zo'n ver van mijn bed show. Op die leeftijd moest ik mndn bloeden voor een lang weekeinde Parijs. Misschien doen zij dat ook, maar iets zegt me dat dat niet zo is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten