zaterdag 21 april 2018

Ballastvorming

 D'r zijn van die dingen waar ik een hekel aan heb. Wachten op anderen is er zo een. Achter derden aanlopen is een ander. Tegenwoordig gebeurd dat deels digitaal, bijv. met email. Een vlot medium tenzij de andere kant ligt te slapen of -waar ik maar niet direct aan denk- geen boodschap aan je heeft. Drie van dat soort berichten maandag de wereld in gestuurd en tot op heden geen reactie. Ergerlijk, voorzichtig uitgedrukt. Zeker omdat het in 2 van de 3 gevallen al een reprise is en ik van die twee bij eentje al een keer of vier aan de bel heb gehangen. Dat zijn slepende zaken waar je maar moeilijk grip op krijgt. Vooral omdat die laatste iets in Frankrijk is en ik niet zo ff in de auto kan springen en ter plekke de zaken regelen. Dat ook liever niet zou willen, maar ik begin voor het ergste scenario te vrezen.

 Maar even niet mee bezig zijn. Genoeg afleiding voor vandaag en de rest van het weekeinde. Ik zie dinsdag wel weer. Van die schuur gaat het ook de komende week niet komen. Tijd om daar op een deadline aan te sturen. Dat ding moet deze zomer gewoon gedaan worden. D'r is al teveel werk gedaan cq achterwege gelaten om de boel naar volgend jaar te tillen. Is het niet met deze aannemer, dan maar opzoek naar een alternatief. Niet aantrekkelijk, want onbekend met alle gewennigsproblemen vandien.

 Ook maar niet mee bezig zijn. Nog maar een lading hout bestellen. Die krijg ik tenminste in mijn eentje klein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten