dinsdag 3 april 2018

Aanzetten

 Langzaam de dag begonnen met het schoonmaken en inpakken van de koffiemachine. Ding is blijkbaar weer toe aan een servicebeurt. Het is, dat de dealer het voor me bijhoudt. Voor zover ik weet, geeft het apparaat geen signalen in die richting. Wel voor een standaard schoonmaakbeurt, het bijvullen van de bonen of het doorspoelen van het melkgedeelte en natuurlijk voor het ontkalken, wat hier nauwelijks aan de orde is.

 Het ding zou afgehaald worden tussen 3 en 5. Mooi niemand gezien. Inmiddels was ik al aan de slag in de schuur maar zowel Mariana als de honden waren bezig op de binnenplaats, dus voor nop aan de poort gerammeld heeft ie niet.

 De schuur raakt inmiddels steeds leger, al ben ik nog lang niet halfweg. Het weer is goedgenoeg om de spullen naar buiten te verplaatsen. Moet natuurlijk wel afgedekt worden maar voorlopig geen regen die het werk dwars kan zitten. Na iets van 2 kuub hout was ik het wel zat voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten