zaterdag 21 april 2018

Ochtendnieuws

 Netjes gewerkt, al zeg ik het zelf. De bewegelijkheid valt me vanochtend niks tegen. De knieën leveren een onverwachtse bijdrage. Dat had ik me kunnen bedenken, maar daar niet bij stil gestaan. Vandaag de laatste loodjes, maar eerst rustig beginnen. De dames besparen me een loopje door er zelf op uit te gaan. Dus vroeg aan de koffie en de rest zie ik wel tegen de tijd dat ze verschijnen. Gefloten in alle windrichting. Vooralsnog zonder resultaat. Ga maar zoeken. Geen beginnen aan en vandaag ook geen zin in. Ik grijp mijn rustig ontwaak-momentje met beide handen aan.

 Jammer dat VK zijn internetpresentatie heeft aangepast. Die nodigt nl niet uit om eens lekker in het nieuws te duiken. Wat een beetje vreemd is voor een krant. Niet dan? Natuurlijk trots op hun vernieuwing maar praktisch is het een achteruitgang. Geen overzicht maar een vele schermen lange collage van foto's en koppen, netjes gesorteerd naar onderwerp. Met een beginscherm dat dan wel nog Voorpagina heet, maar waar zo goed als niks op staat. Meer iets voor een week- of maandblad. Je moet dus alles langs voor je eigen overzicht ipv dat je het overzicht wordt aangeboden op enigszins chronologische ipv thematische wijze. Dit gaat het voor mij niet worden. Teveel werk voor die paar highlights op een dag. Dat zou nog weleens bye-bye VK kunnen worden. Hangt een beetje af van de alternatieven.

 Ah, daar komt Rosa binnen wandelen. Zeiknat van kop t/m staart. Nu die andere dame nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten