vrijdag 27 april 2018

Veel

 Iets van 50.000 bestanden gekopieerd. Een onwaarschijnlijk aantal. Geen programmabestanden. Dat loopt in de 100.00'den en is weinig interessant om extra op te slaan. Nee, tekst, muziek en foto's. Ik zou het bijna gaan controleren. Je zou denken, dat ik de woorden per stuk heb opgeslagen. Wat niet het geval is. De tekstbestanden zullen dan ook zeker in de minderheid zijn. Muziek tikt aan dank die onzin van Apple, dat je eerst alles moet opslaan, voordat je het op een van hun datadragers kunt zetten, maar meer dan 10 of 12K zal dat niet zijn. Blijft over de afdeling fotografie. Moet ik nu werkelijk geloven, dat ik iets van 35.000 foto's op mijn harde schijf heb staan. Gaat fietsen! Misschien toch maar eens een blik werpen in de desbetreffende directories.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten