woensdag 4 april 2018

Dubio

 Vier mannekes en twee vrouwkes. Wat ga ik doen? Actief ingrijpen? Hopen dat het echt de laatste keer is geweest en maar zien wat we ervan bakken? En als ik ga selecteren, hoe dan? Enkel mannetjes, omdat ze het makkelijkst te plaatsen zijn, zijn er nog altijd vier. Van elke versie eentje, kost 3 man de kop tegen 1 dametje. Kop of munt? Blind grabbelen à la Lingo? Ik weet het ff niet en volgens mij levert denken niks op. Ik voel een opstand tegen mezelf opkomen. Net zo'n drolletje van 3 of 4 weken op de pootjes geholpen, daar een hoop plezier aan beleefd en lol voor terug gekregen en na iets van 5 of waren het zes weken goed onder de pannen geholpen en dan nu gaan spuiten? Geen tijd voor aarzelen. Of het een of het ander. Beslissen, doen en verder niet zeuren. Morgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten