vrijdag 13 april 2018

Invulling

 Op wat gerochel en gesnotter (allergie?) na ben ik er weer. Omgeschakeld maar niet heus. Heen en weer slingerend tussen het rijk van de prettige herinneringen en het alledaagse bestaan met z'n zelfopgelegde verplichtingen. In bed denken "Ik wil niet meer." en lekker in het midden latend wat dat dan zou zijn, wat je niet meer wilt en nauwelijks een uur later bij het zetten van je koffie alweer met je hoofd in Italiaanse vakantiesferen vertoeven.

 Voornemens hoef ik me niet te maken, die heb ik onlangs nog bijgewerkt. Gewoon dingen doen dus en voor het moment maakt het niet zo heel veel uit wat dat gaat worden. Of iets makkelijks als de afwas, iets concreets als de winterbanden wegzetten en de houten delen van de nwe bank verven of iets vrijwel onmogelijks als aan de tuin beginnen. In alle smaken kan voorzien worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten