dinsdag 10 april 2018

Take_29087401

 We gaan het nog eens proberen of eigenlijk toepassen en als het ff kan langer volhouden. Iedere dag iets! En dat met wat extra verfijningen. De dagelijkse zaken als afwas niet tellen èn ik ga me iedere keer voornemen, wat ik denk te doen. Een tweezijdig snijdend mes. Eenzijds reëler, dwz aan de situatie van nu aangepast plannen en anderzijds natuurlijk domweg wat meer resultaatgerichtheid.

 Ja, ook vandaag. Ergens mee beginnen en de eerst daadkracht het doorschuiven naar morgen laten zijn, lijkt me de verkeerde aanpak. In de middag wat meubels de schuur uit slepen lijkt me een aardig begin. Ruimte in de schuur en zicht op de verdere ruim-mogelijkheden. Morgen is papier- en plasticvuilnisdag. Mooi moment om een paar zakken te vullen met na twee jaar schuur absoluut niet meer bruikbare studieboeken van Mariana en restanten van de dakisolatie, die onder het gestapelde stookhout te voorschijn zijn gekomen. Doen we. Netjes overzichtelijk en meer mag altijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten