donderdag 11 december 2014

Stresstest

 De tijd tikt rustig verder. Het is de enige, die voor het moment geen pas op de plaats maakt. Ik kan wel weer mijn waarom-spiraal aanzwengelen, maar dat gaat voorspelbaar niks opleveren. Uit laten razen die zooi en zien hoe de stukken liggen als de storm is opgetrokken.

 Je zou bijna gaan denken, dat ik geleerd heb. Dan zouden er andere alternatieven moeten zijn en die zijn er simpelweg niet. Duimen draaien dus. Tegen wil en dank ben ik daar aardig goed in geworden. Achterover leunen en zien waar het schip strandt. Graag resultaat voordat mijn zekeringen doorbranden...

 Ik ben niet zo sterk in het doen van (schijnbaar) zinloze zaken. En dat wil ik graag houden zo. Wat is de zin van een galgenmaal? Het is me ontgaan, sinds ik weet van het bestaan. Ongeacht of het nou bonen zijn of kaviaar met champagne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten