donderdag 4 december 2014

Mist

Alles heeft ongetwijfeld zo zijn reden. Blijft verbazingwekkend dat desondanks een hoop je overvalt. Is dat blindheid? Onvermogen? Een guerilla-taktiek? Onvermijdelijk? Normaal? Hoe kan een dag als vandaag na een dag als gisteren. Scoren en desondanks in een misplaatste stemming terecht komen? Ontevreden? Teleurgesteld? Droef? Gedesillusioneerd? Iets wat ik nieteens kan plaatsen, maar waar in elk geval zo op het eerste gezicht de aanleiding toe ontbreekt.

 Gaat het te goed? Tijd voor een correctie? Compensatie? Relativeren? Zie ik iets over het hoofd? Einde jaars weemoed? Ongeloof? Ik dwaal. Nee, ik zit en zie verdwaasd de wereld passeren. Wakker geworden?

 Waarschijnlijk allemaal onzin, tenzij ik er zin aan wil geven. Verkeerde dag. Kan misschien wel gewoon gebeuren. Negeren, laat ik dat eens proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten