dinsdag 2 december 2014

Omslagen

Brrr, het is van zondag op maandag ineens winter geworden. Temperatuur iets van 15° C naar beneden, bewolkt en helaas nog wind ook. Het zat er in met de alsmaar aanhoudende "te hoge temperaturen voor de tijd van het jaar". Tijd om naar de kachels te kijken. Prettig als dat straks weer kan met een blik op de thermostaat ipv al dat nostalgisch gesleep met hout. Ik zal niet zeuren. Had gewoon gehoopt niet nog een winter hier te moeten zitten.

 Morgen komt ook een einde aan een vooruitschuif- en uitvluchtenperiode. Vanaf morgen heb ik beschikking over fatsoenlijke dozen als het goed is. Het is niet de enige maar wel één van meest zwaarwegende redenen waar het inpakken maar tegenaan bleef hikken cq. ik me lekker achter verborgen heb gehouden. Concreet gaan scheiden dus in "mee" en "niet mee" of wie weet alles mee maar dan deels voor mij en voor een groter deel om uit te delen. Daar begin ik weer voorbehouden te stapelen. Hardnekkige gewoonte. En een verkeerde ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten