zaterdag 6 december 2014

Hobbyïsme

 Een grijs grauwe koude dag, zoals er grijs grauwe maar minder koude dagen op andere momenten in het jaar kunnen voorkomen. Niks bijzonder. Ik zal het er vandaag mee moeten doen. Gelukkig kan ik 'teren' op een erg aangename gisteravond en een nacht aan het eind waarvan ik heel ff het idee had, dat ik uitgeslapen was.

 Eens zien waar we de dag gaan besteden. Een beetje weekend en een beetje 'moeten'. Zoiets. Weg, dus en dat niet de hele dag. Nu kan ik het kringetje van de mogelijkheden wel weer afgaan als een rozenkrans bij het bidden, maar in kiezen heb ik gewoon geen zin. Hup, Limoges. Rustig aan het begin van de middag en dan langzaam steeds drukker tot de winkelstraten van een afstandje bekeken zwarte zien van de mensen.

 Blijft jammer dat er geen Grand Café achtige tenten zijn op punten waar een hoop mensen passeren. ook op andere punten zijn ze er niet trouwens en als er al iets is wat er op lijkt, is het een meestal een restaurant, in het beste geval een Brasserie en die zitten op zaterdagmiddag niet op koffiedrinkers te wachten, die uren blijven zitten. Jammer maar helemaal hopeloos is het niet. Ik vind wel een plekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten