dinsdag 23 december 2014

Hoofdstedelijk

 Gaatje... Slordig, maar om nou Apple's veel te vette bankrekening verder te spekken door een aankoop van een nieuwe oplader, omdat ik zo stom ben geweest om de mijne thuis te laten liggen ..... Bovendien als je in de Apple-store aan het Leidse plein loopt, kun je je als consument volgens mij niet anders dan verneukt voelen. Al die overbodigheid, tig-voudig uitgespreid over veel te veel ruimte .... Iemand moet dat toch betalen en wie anders dan die dombo, die zich daarbinnen loopt te vergapen? Maar een mooie trap. Kan niet anders zeggen.

 Nee, dan maar een gaatje. Al had ik gehoopt, dat het op de mobiel geen probleem zou zijn om berichtjes te tikken. Behalve een apparaat heb je echter ook tijd nodig en die dus gewoon niet gehad. Wat een mensen, grachten, winkels, hoeden, tassen, vooral tassen, jassen, jurken, schoenen, antiek en een hoop etc. Gelukkig winkelt het schijnbaar niet prettig met lege maag, waardoor er af en toe ook korte en langere rustpauzes waren, waarin je ff nergens naar hoefde te kijken en ik me kon beperken tot het genieten van mijn eigen smaak. En sluiten doen die tenten uiteindelijk ook wel ergens. Maar uitpuffen is niet hetzelfde als tijd hebben voor jezelf ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten