donderdag 18 december 2014

Opstarten

 Na de vondst van een van oorsprong buitenaards wezen, dat desintegreert zosnel een deel van het wezen buiten zijn verblijfplaats steekt, en het surfen met hemellichamen vandaag een uur eerder dan gepland mijn nest uit. Er zijn nog mechanismen die naar wens werken.

 De crises door het gezonde verstand ettert voort in het Koninkrijk der Lage Landen, Depardieu denkt de Russen een extra buitensporige horloge aan te kunnen smeren en de mondiale oorlogsindustrie verdient leuk verder aan messen en bommen in het Midden-Oosten. Meer nog vandaag? Dat is wel weer genoeg voor de vandaag qua blik op het wereldtoneel. Terug naar de zuurkool en de matrasmoltons, die ik niet moet vergeten op te bergen cq. hangen en het verstouwen van 120x120 kunst.

 Mensen, die ik vagelijk ken maar alweer tijden niet gezien heb, nemen de moeite om me van hun afscheid op de hoogte te stellen. Amazon heeft natuurlijk weer die meest aantrekkelijke aanbiedingen zoals iedere dag weer. Twitter valt me sindskort weer lastig over al mijn beschikbare mailboxen en van de hotels wijzen Accor, Sandton en Hilton me op hun leegstaande kamers tijdens de feestdagen. Na deze digitale shit eindelijk koffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten