vrijdag 19 februari 2021

Wegstrepen

 Nog niet waar ik zijn wil, maar al de nodige klusjes geklaard zonder zoveel aversie verzameld te hebben, dat het eindstation al bereikt is. Er zijn nog voldoende Post-it's te gaan om een deel van de avond te vullen. Natuurlijk ondertussen alweer andere dingen gedaan. Je moet het tenslotte leuk proberen te houden of op z'n minst verteerbaar. Mocht het na de maaltijd niet meer willen, zie ik morgen weer. 
 
 Nog geen idee voor de avond. Weg in de truck? Al gedaan vandaag. Iets met klussen? Zou niet weten, wat ik me daar bij moet voorstellen. Een krant? Dat zou wel eens een idee kunnen zijn. Je weet nooit wat je tegenkomt. Dat heeft soms wel wat, naast het lezen van Duits in z'n algemeenheid. Het ding weer voor een jaar betaald. Volgens mij is het spul 30% duurder geworden in de vier jaar, dat ik erop geabonneerd ben. Ze moeten zo niet doorgaan. Dat lees ik er niet aan af. Dan duik ik wel weer de boeken in, al is dat niet geheel vergelijkbaar. Moet dan wel eerst de rust voor een boek zijn te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten