zondag 28 februari 2021

Maatwerk

 Gisterochtend enthousiast geconstateerd, dat mijn Edwin's weer passen. Nog niet echt lekker bij het sluiten van de knoop, maar hij kon dicht en ik vervolgens gewoon ademhalen. Dat is anders geweest. De kerstkilo's zijn er af en dus meer ook. Nu die laatste rest nog en dan heb ik een stuk of twintig broeken te gaan, voordat ik me in een winkel weer moet gaan buigen over de vrg, wat ik qua pasvorm nog acceptabel vind of wat zelfs met riem van mijn kont afzakt.

 In de loop van de dag en mn in avond het enthousiasme enigszins moeten temperen. De buikomvang neemt in de loop van de dag enige cm toe. Zat ik uiteindelijk nog met open boord achter de Pc. Het zou mensen het verkeerde idee kunnen geven. Voor mij is het die noodzakelijk steun in de rug om door de 70 heen te zakken. Heb nog zo'n 2-3 kilo te gaan. Dan passen de jeans ook in de avonduren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten