zondag 28 februari 2021

Probleem?

 Het lijf heeft weer iets nieuws bedacht, waar ik niet op zit te wachten. De afgelopen weken wilde het maar niet verdwijnen. Sterker nog, het rukte meer en meer op naar de voorgrond. Geen hypochonder-toestanden, gewoon feiten. Dus besloten er iets mee te moeten.
 
 Internet aangezwengeld. Rijtje symptomen ingeklopt en de mogelijkheden voorbij laten trekken. Voor ik er extern werk van ga maken eerst maar eens een paar zaken nalaten. Mogelijk iets met voedingssupplementen. Die gaan er dus ff allemaal uit. Eén voor één zou beter zijn, maar dat gaat me teveel tijd kosten. Dat kan straks ook nog als ik besluit om het gebruik niet volledig te stoppen.
 
 Het kan ook aan de leeftijd liggen. Dat wordt iets gecompliceerder. Dat houden we achter de hand voor later. Hetzelfde geldt voor de medicijnen, die ik standaard slik. Mocht ik daar iets mee willen, zal het in overleg met de medicijnmannen en -vrouwen moeten. Er is meer en natuurlijk de combinaties niet vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten