zondag 14 februari 2021

Truc(k)

 Positieve kant aan al deze vleesdrukte is, behalve natuurlijk de voorraadvormin, dat ik rustig in Wenen kan blijven wachten op een vrachtje naar Boedapest. Schiet alweer dagen niet op, maar dat maakt op het moment dus niet zoveel uit. Het maakt wel duidelijk, dat prestaties bedacht door de game-streamings dienst (Steam) losstaan van het programma zelf. Anders zou je toch denken, dat het programma met regelmaat zou zorgen voor vracht van de ene plek naar de andere op een bedachte route. Maar, zoals al geschreven, het maakt me ff niet zoveel uit. Ik kan me niet voorstellen, dat ik me vandaag of morgen op een moment bedenk, dat ik toe ben aan een ritje.

 Het is tweevoudig wachten. Met 82,63% wegenbeslag wacht ik op verwatering door de toevoeging van de eigenlijk al in december beloofde uitbreiding. Toe aan nwe uitdagingen en niet alleen in ETS2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten