zondag 7 februari 2021

Aanrommelen

 Het wachten heeft ditmaal geloond. Eindelijk mijn vracht naar München kunnen aannemen. Volgende étappe wordt München naar Wenen. Zou raar zijn als er bij aankomst straks direct een vracht met bestemming Wenen in de aanbieding is.
 
 Zondagmorgen. De een zit in de kerk en de ander klooit wat aan met ETS2. En weet je wat? Ik mis mijn speculaas bij de ochtendkoffie. Hardnekkig verlangen naar zoete koek. Het is maar kale koffie. En dat die kilo's er nu vanaf vliegen, kan ik ook niet zeggen. 

 Vandaag 'Bye, bye WhatsApp'-dag. Selecties zijn gemaakt. Nu de boel opslaan en overzetten. Eerst de inhoud van de Apple-albums anders snij ik me alsnog in mijn vingers. Verder? Ach, het is zondag. Of die nou welverdiend is of niet, de dag is vrij en dus naar eigen inzicht te besteden. Net alsof die andere dagen van de week dat niet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten