maandag 22 februari 2021

Webshoppen

 De selectie van de benodigheden voor het wijnmaken of om het proces wat makkelijker hanteerbaar te maken, wil niet echt lukken. Punt is, dat ik in feite niet zoveel echt nodig heb en dat probeer aan te vullen met minder noodzakelijke extra's (kaasmaakspullen) om de verzendkosten een beetje acceptabel te maken. Dan loop je tegen dingen aan als flessenreinigers, die ik zou willen hebben, worden door de betreffende webshop enkel in de Benelux en Frankrijk verzonden.

 Een andere vastloper is de poging om alles bij één webshop geregeld te krijgen. Daarbij is de vrg prominent of het gekozene nu ècht noodzakelijk is of niet. Zo is er meer en na een paar uur is het in mijn hoofd zo'n warboel, dat ik er niet meer uitkom. Ik neig inmiddels naar een Poolse webshop. Erg uitgebreid en levering door heel Europa, zonder dat het voelt, alsof je het vel over de oren wordt getrokken. Wel eerst een paar vrgn. Een mooie gelegenheid om te zien hoe service-gericht ze zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten