donderdag 25 februari 2021

Omslag?

 Prachtige dag. Innerlijk tot rust. Min of meer bezig. Ergste moeheid verdwenen. Kortom we zijn weer zover, dat er iets mis kan/zal gaan. Maar niet op gaan zitten wachten, we zien het wel komen cq gebeuren. De mnd loopt op z'n end aan en als je me nou vrgt, wat ik gedaan heb, dan schiet natuurlijk het varken naar voren maar wordt verder door niks gevolgd. Tijd om in de benen te komen. Tijd om het seizoen te wisselen.

 Zag gisteren, dat ik nog het een en ander aan werk heb te verrichten, voordat ik de uien kan poten. De uienplek voor dit seizoen is het perceel waar de geïmproviseerde kas staat. Die moet dus weg. Met het oog op de nwe kas me wel al een paar keer afgevraagd of ik van het oudje een mobiele versie ga maken. Zo ja, dan zal dat niet direct dit seizoen het geval zijn. Dan moet het geheel dusdanig aangepast worden, dat het eenvoudig in elkaar te zetten en uit elkaar te halen is ivm de regelmatige, jaarlijkse verplaatsing. Voor nu is demonteren en verwijderen voldoende. Mooie dag daarvoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten