zondag 14 februari 2021

Moegestreden

 Gisteren in het begin van de avond had ik het helemaal gehad. Zelfs het 'consumeren' van de door een andere gerealiseerde doorloop van Mass Effect was niet in staat om mijn ogenleden van dichtvallen te weerhouden. Opzich een heel aardig spel op de momenten dat men bezig is met ontdekken van nwe werelden en relicten van andere, oudere beschavingen. Maar toch meer om naar te kijken dan om het te doen. Bedacht me, dat het wel wat weg heeft van geanimeerde SF-strips. Een genre dat op mijn warme aandacht kon rekenen, toen ik nog met regelmaat stripboeken kocht.

 Een verloren gegane liefde. Ik sta er niet vaak bij stil. Een gemis waarvoor gekozen is en je beter niet meer mee bezig kunt zijn. Ik heb er nog een stuk of 200 waaronder ook een zeer interessante SF-reeks. Omkijken doe ik er niet naar. Niet omdat ik niet zou willen, maar omdat er teveel rommel voor staat en je dus niet 1, 2, 3 een deeltje uit het rek kunt trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten