zaterdag 6 februari 2021

Opstapje

 De energie is er weer. Nu het ritme der bezigheden nog. De was doorgeschoven naar morgen en wachtend in Strasbourg op een lading voor München. Het schiet niet op. Wat ETS2 betreft, wacht ik met spanning op de DLC voor Spanje en Portugal. De grote update, die ze eerst wilde afronden, iets met lichtinval en zo, is inmiddels in de publieke testfase. Het schijnt, met uitzondering voor de zeurkousen een hoog 'Wow'-gehalte te hebben. Ben benieuwd of ik er iets van merk, als de update algemeen geïntegreerd wordt.

 Zul je zien dat, als ik eindelijk lang genoeg gewacht heb voor een vrachtje naar München, ik onderweg teruggezet word naar mijn hoofdkantoor in Praag wegens verandering aan de spelbasis en kan ik me de voortgang van de Oriënt Expresse voleinding op mijn buik schrijven. Dus graag vanavond of uiterlijk morgen aub anders hou ik het weer ff voor gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten