woensdag 10 februari 2021

Pogen

 Het is ondertussen de tweede dag prachtig voorjaarsweer. Het is dat zaterdagnacht en de daarop volgende week -15º voorspeld wordt, anders was ik vandaag enthousiast de tuin in getogen en had de uien in de grond gestopt. Bedenk me, dat ik nog steeds geen tuinomvattend beplantingsplan heb. Mooie bezigheid voor vandaag. ETS2 gunt me nog steeds geen derde étappe van de oriëntexpress en de wasmachine vullen is incl. heen en weer lopen in een half uur gepiept. Blijft vandaag kortom een hoop vrij in te vullen tijd over. Genoeg te doen natuurlijk, maar geen alledaagse verplichtingen behalve het koken dan.

 Maar niet te hard van stapel lopen. Rustig van het een naar het ander hobbelen. Laat de dag maar zelf voor de invulling opdraaien. Denk niet, dat ik al aan zoiets als een planning toe ben, die ik dan ook nog een keer weet waar te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten