vrijdag 12 februari 2021

Spelselectie

 Na een week wachten en een korte rit in Wenen aangekomen. Halfweg qua étappes. Nu zien hoelang het duurt voordat er een lading naar Boedapest in de aanbieding is en de vrg of ik daar al direct op ga zitten wachten. De uitbreiding naar Spanje en verder zou me liever zijn. Dat gaat nog wel wat weken wachten vereisen, vrees ik.

 Gisteren nog weer ff naar één van de mogelijke alternatieven voor de tussendoormomenten gekeken. Mass Effect gaat het niet worden. Ziet prachtig uit, maar al het geschiet, het constant alles moeten checken of er iets bruikbaar bij zit, het zenuwachtige geren bij iedere verplaatsing, etc maakt dat ik dat ga laten zitten. Een YouTuber heeft er meer dan 100 afleveringen van gemaakt. Kan ik altijd eens kijken. Moet ik wel onthouden waar ik gebleven ben.

 Betekent dat, dat het Deus Ex wordt? Nou, dat is niet direct gezegd. Het betekent vooral, dat ik er nog niet uit ben en dus verder zal moeten zoeken. Dishonored_3 zou het mooiste zijn. Helaas is daar geen enkel zicht op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten