zondag 21 februari 2021

Uitschakelen

 Zò. Ben er bij gaan liggen. De wereld een paar uur mijn aanwezigheid bespaard. Duf wakker maar iets fitter. Je zou het als 'energieker' kunnen duiden. Nog maar een klein deel van de dag te gaan. Dat scheelt. De blik is op morgen gericht. Het kan beter gaan en het kan helemaal de verkeerde kant op gaan. Spannend? Niet het spannend waar ik op zit te wachten.

 In feite zou ik mezelf en de wereld een plezier moeten doen en terug in bed kruipen. Vind, dat ik dat de dames niet kan aandoen, die tegen middernacht nog ff hun blaas willen legen. Ledigheid vullen. Ik ga het nieteens proberen. Ik ga wat in het niets staren, naar een uitgeschakeld (straks) Pc-scherm, mijn ademhaling controleren en de gedachtenwereld tot stilstand laten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten