dinsdag 16 februari 2021

Afsluiter

 Ga ik nog wat paraat maken? Ik geloof het niet. Ik heb het weer ff gehad. Hele dagen bezig zijn, ben ik een beetje verleerd in de afgelopen mndn. Maar goed dat het na wat laatste loodjes morgen voorbij is. Nog een miskleun op de valreep met het inmaken van het overschot van de tweede worstvulling, die zonder peper. Nog niet zeker, maar het rauw inmaken ziet niet uit als een succes, zelfs als de potten straks vacuüm getrokken blijken. Als dit de enige tegenvaller is ...

 Ik ga mijn getormenteerde lijf in een warm bad leggen en afhankelijk van de uitwerking daarvan ga ik nog met de honden op een laatste rondje of kruip direct onder het dekbed. Naast de laatste loodjes morgen ook weer liggen gebleven draden proberen op te pakken. Volgens mij was ik daar net mee begonnen toen het varken er tussendoor kwam. Gewoon ff geen verstoringen meer. Rust voor het oude vertrouwde ritme van honden, koffie/blog, koken, iets doen, honden, de avond en hoppa in bed.

 Het stelt allemaal niet zoveel voor, maar, zoals ik vandaag las in een strip over een rupsje:

 Your speed ...
 ... doesn't matter.
 Forward ...
 ... is forward.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten