woensdag 10 februari 2016

Zombies

 Geesten uit het verleden. Belastingen in mijn brievenbus en de notaris in mijn email. Instanties. Erger dan pitbulls. Van het weekend .... als ik niks beters te doen heb.

 Da's bijna en sollicitatie naar een zetel in de tweede kamer. Natuurlijk heb ik altijd wat beters te doen dan de zeikinstanties op hun nadruppelende wenken te bedienen. Maar iets zegt me, dat ik beter ff diep kan ademhalen en de boel (opnieuw) afronden. De Rsi .... ik wist het.

 Het is een beetje selffulfilling prophecy, geef ik toe. Maar, niet meer dan een klein beetje. Ze weten wat ze weten moeten, maar het is niet op de juiste wijze dwz via het papier met het correct Cerfa-nummer aangeleverd. Dat klopt. Ga ik niet doen ook. Genoeg gezeik met die lui gehad. Dat zal ik ze op uiterste beleefde wijze laten weten. Net zolang tot het doordringt, dat ze het er mee moeten doen. Ben benieuwd met wat voor soort onmogelijke kronkels ze ondertussen nog komen aankakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten