woensdag 17 februari 2016

Dwarsligger

 Heb je gisteren moeten constateren, dat het tegen je bedoeling in niet gelukt is, af te handelen wat je al mnden voor je uitschuift, blijkt vandaag precies dat deel niet te werken, waarmee je aan de slag zou willen, moeten, kunnen ... De e-mail. Het zal een techisch probleempje bij mijn serverhost zijn, maar toch. Typisch, dat het net nu moet gebeuren. Kan ik weer niks, terwijl ik wel wil en dat dan ook beter maar direct kan benutten. Mooi niet, dus.

 Dan krijg ik toch wel weer het idee, dat iets of iemand met meer mogelijkheden dan ik, d'r lol in schept om mij bij tijd en wijle dwars te zitten. Het gebeurt naar mijn smaak een beetje te vaak op kritische momenten, als ik me eindelijk door mezelf heen heb geworsteld en dankbaar van die prestatie gebruik wil maken. Boem!! Stok tussen mijn spaken. Stekker d'ruit. Email plat. Niet opladende mini. Accu leeg. Noem maar op. Het euvel kent vele verschijningsvormen.

 Goed. Er is nog wel een paar uur voorbereidend werk te doen en dan proberen we het opnieuw. En nu meer koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten