donderdag 4 februari 2016

Gedegen

 Zeven dagen werk, een uurtje wachten in de winkel en ik kan ergens de komende dagen afscheid nemen van weer een Frans restant, het mobiele telefoonnmmer. Bye, bye 0689etc en welkom 0787etc. Een onwaarschijnlijke papierrompslomp kostte het. Ik heb meer dan een uur staan drentelen romdom zo'n soort terrastafel, waar je aan kunt staan in het kader van de plaatsbesparing. Iets wat in de balzaal van dit filiaal van RomTelecom niet de reden voor paatsing kan zijn geweest.

 Eerst een hoop gezoek en getel om tot het goedkoopste alternatief te komen, zonder dat ik daar nou speciaal om had gevraagd. Maar dat zie je wel vaker, dat er automatisch vanuit gegaan wordt, dat je opzoek bent naar de goedkoopste mogelijkheid. Aansluitend ongevraagd een gratis telefoon erbij en de contracten invullen, twee, want aan dual-sim doen ze hier niet en mijn tablet wil ook wat, via een wirwar van schermen. Met een print waren we er nog niet. Eerst weer, de zoveelste uitleg, handtekeningen en alles bijeen pakken, plakken en nieten. Eindelik naar buiten. Nu zien wanneer ik de sims ga verwisselen en wat ik met die telefoon moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten