zaterdag 20 februari 2016

Aanzwengelen

 Kreun, steun, pfffff. De dag wil niet. Of ik. Of beide. Maakt voor de draai niet zo heel veel uit. Die is in elk geval nog niet gevonden. Ik zoek verder. Iets simpels, waar ik me een beetje in kan verliezen en tot een goed eind kan worden gebracht. Het proberen te repareren van de flex was het niet. Was eerder frustrerend. Wel de oorzaak vinden, maar direct weten, dat de kans klein is, dat die aan/uit knop te vervangen zal zijn. Precies wat ik nu niet kan gebruiken. Jammer.

 Iets anders dus. Iets met beweging. Opruimen en schoonmaken dan maar?. De kou kruipt langzaam in mijn lijf. Dat kan ik nu niet gebruiken. D'r waren tijden dan liet ik nu de boel de boel, stapte in de auto en reed 'ins Blaue hinein'. Waarom nu niet?

 Ja, waarom? Ik ben niet op het idee gekomen en nu ik me de mogelijkheid bedenk, spreekt ie me nauwelijks aan. Werkt blijkbaar anders hier. Toch is het gegarandeerd een kwestie van 'uitzitten' waar ik nu mee bezig ben en dat kan op talloze manieren en ook rijdend. Die draai komt wel. In de tussentijd is het enkel een kwestie van bezig blijven, me bezig houden. Ik ga een stuk lopen. Da's een aardige, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten