zondag 21 februari 2016

Wekelijks

 Zondag. Douche-dag. Twee weken is het inmiddels geleden, dank de waterpompproblemen afgelopen zondag. Nauwelijks voorstelbaar, niet? Ach, je gaat er niet dood aan en bovendien het is winter. Niet bepaald het zweetseizoen. En de waterpomp is nog steeds niet gerepareerd. Het benodigd een regelmatige tik tegen de starter, blijkbaar zit d'r zoiets op, en de pomp doet het weer. Gelukkig moet dat geklop zo vaak gebeuren, dat er toch gekozen is, om alsnog iemand langs te laten komen om het onderdeel te vervangen. 'Behelpen' is een schone kunst, maar je kunt het ook overdrijven.

 Mariana gaat dus straks naast de pomp zitten en geeft -indien nodig- zo vaak een klopje op de starter, tot ik mijn vuile lijf schoongeboend heb. Tijd voor die eigen douche, maar dat was het al. Hopelijk komt er deze week niet weer iets tussen qua tegelplakkerij en vinden we ook een goede oplossing voor de afwerking van de uitstekende hoeken. Hoevaak moet ik me nog aan kerkse tijden aanpassen? Eenmaal? Tweemaal? Vol verwachting klopt mij hart ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten