maandag 15 februari 2016

Meebuigen

 Ondanks of net dankzij alles vandaag ook nog de tijd en inspiratie gevonden om achter het fornuis te kruipen en iets aangenaams voor het avondmaal bij elkaar te koken. Kijk, dat zijn de dingen, die misschien niet de burger, maar wel mij moed geven.

 Een zeer smakelijke groentensoep, al zeg ik het zelf, en een probeersel met gevulde paprika. Dat laatste de volgende keer onder de grill cq in de oven ipv in de pan. Langzaam komt de smaak van het koken terug. Het zijn deze kleine momenten van iets extra's proberen die tellen. Op de automatische piloot kan ik tot aan het einde der tijden koken, zonder dat ook maar iemand op het idee zou komen om te klagen. Niemand behalve ik dan.

 Laat ik het hier bij laten voor vandaag. Morgen achter passende hoekprofielen voor de badkamer aan en dan iets met de loodzware laatste administratie-loodjes. Moet toch echt of is althans stukken slimmer om dat gewoon te doen ipv te laten. Doen, dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten