zondag 15 maart 2020

Voor(ui)tgang

 Prachtige dag als ik alleen ff naar het weer kijk. Dat wordt nog weer iets met de tuin. Gisteren niet alles kunnen doen, wat ik me bedacht had. Daarna terug naar het peil van 1-2 uurtjes per dag, liefst na de avondronde van de honden, maar dat gaat qua licht en temperatuur nog niet lukken. Dat ene uurtje wel, maar het tweede niet. Ach, niet zeuren, moet genoeg zijn.

 Met de tuin en het virus blijft er weinig ruimte in mijn hoofd over voor andere zaken. En of ik wil of niet, die zijn er wel. Kortom weer struktureren en prioriteren. En ik moet zeggen, dat het idee een stuk relaxter aanvoelt dan een tijd geleden. Het gaat kortom nog altijd vooruit. Dat het langzaam gaat heeft zo z'n voordelen. Je kunt er lang van genieten.

 Het is altijd pas weer in het achteraf, dat je beseft hoe ver je weg bent geweest en hoe groot de chaos was, die op orde gebracht moest worden. Nou ja, 'moest', ik had het ook kunnen laten, dus daar zit ook een hoop 'willen' bij. En dat is iets wat je je zelf aandoet. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten