dinsdag 10 maart 2020

Viraal_14

 "... there are several general rules every individual should follow to decrease the chances of getting infected. They are pretty simple and easy to follow: wash your hands frequently and avoid touching your eyes, nose, and mouth without washing your hands first ..."

 Moet je je voorstellen, dat je iedere keer je handen eerst moet wassen voordat je aan je gezicht komt. Waanzin. Zelfs met de restrictie dat je dat alleen hoeft te doen, als je iets aangeraakt hebt, wat niet binnenshuis ligt.

 Ik weet niet hoe dat bij andere mensen zit, maar ik zit vrijwel voortdurend met mijn handen in/aan mijn gezicht. Leun mijn hoofd erop. Krab, niet verwaarloosbaar oa in of ergens rondom mijn ogen. Wie peutert er nooit in zijn of haar neus. Dan de ellende die tussen je tanden blijft zitten na het eten van iets. En zo kan ik wel ff doorgaan. Ik zou die beperking niet simpel en eenvoudig willen noemen. Doe dat maar bij een meter afstand houden van derden of het Nederlandse voorstel van geen handen schudden en natuurlijk ook dat kleffe gezoen niet, als je weer eens iemand tegen komt, die je ff niet gezien hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten