zaterdag 21 maart 2020

Bezigheidstherapie

 Van de tuin in de corona ... Ik zou mijn handen wel willen wassen. Niet zozeer vanwege het virus, maar gewoon omdat ze vuil zijn. Hé, waterbedrijf schiet 'ns op!  Mijn wekelijkse douchebeurt komt op deze manier ook in de knel. En waarom zou ik überhaupt? Stappen zit er dit weekeinde niet in, Alles is gesloten. (grapje)

 Drie dagen ben ik nu bezig geweest met het in orde maken van het druivenperceeltje en ik ben net op de helft aangekomen. Het schoon hebben,voordat het weer omslaat, gaat niet lukken. Gelukkig is wat al bewerkt is geweest niet zo'n ramp. Nog vijf van dit soort rampenplekken opwerken voordat ik aan 16 prettig bewerkbare veldjes kom.

 Een mens moet zich bezig kunnen houden in tijden van tegenslag. Ik moet kortom blij zijn en niet zeuren. Meer dan genoeg te doen en dan hebben we het alleen over de tuin en de zomer. Maar ook voor de winter voorzie ik geen problemen, al hoop ik eerlijk gezegd, dat dit gedoe dan tot het verleden behoort.

 Update (19:27): Nog steeds geen water uit de kraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten