donderdag 12 maart 2020

Ruimte

 Prachtige dag. Morgen nog mooier. Heerlijk en dat met overuitzicht!! Goed begonnen met een uitgebreide wandeling over de heuvels èn weer met alles en iedereen teruggekomen. Dat is misschien nog wel belangrijker. Met een uitstekende bak koffie voor mijn neus het verdere verloop van de dag op me af laten komen. Corona woekert verder. Nederland blijft zichzelf schouderklopjes geven voor hun aanpak. En de doemscenario's rollen over elkaar heen. Ik kan er geen peil meer op trekken. Mariana eet rauwe knoflook en ziet het virus als een samenzwering van 'hen die veel geld hebben' tegen de kleine man dan wel vrouw. Ach, knoflook kan nooit kwaad.

 Ik ga me vandaag met andere zaken bezig houden. Als ik niet in de grond aan de slag kan, dan maar met de zooi die er op ligt. Zoiets. In elk geval buiten. Het is een andere wereld als je de deuren en ramen weer kunt opengooien en oningepakt de deur uit kunt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten