woensdag 11 maart 2020

Hobbel-de-bobbel

 Het leven hobbelt voort. Ik dut. Over drieweken, wat morgen, waarom niet nu (?), kan het voorbij zijn. Ik ga heen. Ik ga weer. Ik ga op. Ik ga neer.

 ... dat was vanmiddag. Toen begon het ook nog te regenen en leek het me tijd voor het derde deel van de Godfather. Niet het spul om vrolijk van te worden. Gaande de film kwamen me meer en meer scenes bekend voor. Ook het derde deel dus ooit al eens gezien. De volgende keer het geknal graag wat zwart-witter, minder nuances meer à la Dirty Harry. Dat geeft stukken minder verwarring. Al dat maatschappelijke gedoe maakt het maar ingewikkeld. Dat zie je tegenwoordig ook bij het gezeur over diversiteit en inclusiviteit. Leuk denkkader maar in praktijk slaat het de plank volkomen mis.

 Tijd om in de kranten te duiken of wat kilometers te vreten. Het verzetten van mijn zinnen wil niet echt lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten