maandag 18 februari 2019

Weerstand

 Het zat er aan te komen. Het normale leven laat zich niet zomaar in een hoek duwen. Vanmorgen vloog het me ouderwets naar mijn strot. Rekeningen moeten betaald, zaken geregeld, was moet gedaan en de net voor de truckoverval begonnen zaken kunnen beter niet weer de lang baan op. Zo'n collectieve overval werkt wel. Ets2 komt maar ff bij in een van mijn vijf garages. Ja, van puur armoe maar een fractie van het overvloedige banktegoed in een volgende garage gestoken. Het lost op de lange termijn natuurlijk niks op, maakt het probleem alleen groter, als je het al een probleem moet noemen.

 Maar mooi moment: maandag. Nwe week, terug over de oude boeg. Het meeste is in minder dan een dagdeel geregeld, maar nee, dan val ik niet direct terug in recente gewoontes. Die draadjes, die ik uit handen heb laten vallen (en waar ik niet bepaald rouwig om was), moet opgepakt en aangetrokken worden. Terug naar de website-toestanden, het her-inrichten van de Pc (dat sleept nu 1,5 jaar, bijna een record) en verder met het ruimen van de laatste Franse ballast.

 Februari, over de helft en in feite nog nauwelijks begonnen met het nwe jaar. Een schandaal is het. Als het me niet zo aan mijn reet zou roesten, zou ik me schamen. Doe mij nog maar een koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten