woensdag 13 februari 2019

Vormgeven

 Voor het geld hoef ik het niet meer te doen, maar los laat het spel me niet. Zelfs als ik mijn garagenetwerk nog wil uitbreiden, wat ik me niet kan voorstellen, ik ben geen Norbert Dentressangle of Willy Betz, kan dat eenvoudig uit de bestaande cashflow. Ik kan me concentreren op de leukere ritten met voldoende speling voor de levering. Geen stress en snelheden, die van het spel een behendigheidsoefening maken. En misschien wel de lege vlekken invullen op de wegenkaart. Zit nog steeds iets onder de 50%. Ook de mogelijkheid van een aanvullend programma (mod) bekeken, wat serieus oogt en een veel groter wegennet heeft in Europa en meer landen omvat dan het originele programma. Kortom van verliefdheid naar liefde. Nu de juiste vorm nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten