zaterdag 16 februari 2019

Speeltegoed

 Ha, gisteravond ter afsluiting weer wat knaken aan het optuigen van trucks en trailers besteed. Je moet wat met je geld. Nog even en ik kan niet meer om de bullbars en meervoudige hoorns heen. Was het spel in Dubai ontwikkeld, had er ongetwijfeld een mogelijkheid voor een bladgouden skin in gezeten en een afwerking met diamanten. Nu moet ik het met chroom en titanium doen.

 De dagelijkse opbrengsten blijven maar stijgen. De 'spaarperiode' voor het optuigen van een nwe garage, wat ik niet doe, nog niet, is gekrompen tot 7 dagen. Iedere week een filiaal erbij. Dat is McDonalds zelfs in z'n glorietijd niet gelukt.

 En in feite zit ik nog steeds in de aanloop periode. Weliswaar al een hoop speeluren en dito ritten achter mijn kiezen, maar nog steeds ontdek ik nwe mogelijkheden en blijkt de fine tuning beter te kunnen. Als gij niet wordt als kinderen ... nou, dat zit bij mij wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten