dinsdag 19 februari 2019

Concurrentie

 Een redelijk normale dag. Niet echt voor het eerst in weken, dat zou te dramatisch gesteld zijn, maar ik heb er de laatste tijd ook niet in gegrossierd. De wasmachine draait z'n rondjes, mijn voorraad chemicaliën aangevuld en de auto ontdaan van de meeste winteraanslag en 'en passent' de hele stoep meegenomen. Mn dat laatste mag een klein wonder heten, want daar moest het een en ander voor van stal worden gehaald èn na afloop weer worden opgeruimd. Van die klusjes waar voorbereiding en opruimen meer werk is dan de bezigheid waarvoor de ondernemening wordt opgestart. Niet iets waar ik in z'n algemeenheid veel plezier aan beleef of voldoening uit put.

 Vooralsnog ziet het er naar uit, dat de activiteit, die veren moet laten dankzij de spontane val voor het digitaal getruck, de tijd voor het blog is, van schrijven tot staren naar het lege scherm. Kan me niet voorstellen dat dat van blijvende aard is. Het zijn volledig verschillende grootheden met minimale overlap. Het zal kortom nog wel een tijdje blijven wringen en dan is het voor de een en ws meer voor de ander een kwestie van buigen of barsten. Ik schat zo in, dat het getruck nog zal gaan inleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten