donderdag 7 februari 2019

Doelgericht

 Ik stel me een target en haal die ..... lekker gevoel. Ben niet zo van de complimenten maar het "Geweldig" na een correcte rit ontlokt me minstens een glimlach, soms een kreet. "Goed werk" is het net niet. "Voldoende" is teleurstellend. En "Te laat" hangt af van de reden. Kon ik voor mijn idee niet sneller, dan zal het me een worst wezen. Heb ik lopen klooien, dan accepteer ik het als diskwalificatie.

 Van de ritten en de vrachten, zoals de boot die op een trailer staat te wachten, zal ik het moeten hebben. Daarvoor was voor mij in eerste instantie ook het spel bedoeld. Het relaxte effect van (kilo)meters maken. Dat er ook iets met garages moest, wist ik wel of al snel, maar was niet de initiële verleiding van het spel. Dat het die wel werd, mag typisch heten. Dat ik er nog gevoelig voor ben. Prestatiegericht. Gut, gut, gut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten