donderdag 14 februari 2019

Regie

 De vrg was niet òf maar wanneer het moment zou aanbreken, dat ik ff geen zin meer zou hebben in het volgende ritje. Vandaag, dus. Nauwkeuriger, een goed uur geleden. Net aangekomen in Napels, bladerend door de ter plekke aangeboden lading voor vervoer naar elders zat er al weinig tussen waar ik enthousiast van werd. Koeien naar Bourges. Weet niet, nog niet achter mijn truck gehad, maar het trok me niet echt. Na een digitale tuk ook nog een jacht in de aanbieding voor transport naar Roscoff. Bijna in het uiterste puntje van Bretagne. Of heet het daar Normandië? Geen verkeerde rit. Goede betaling. Maar gotverju, 29 uur rijden, dus iets van twee uur spelen. Mooi niet zo'n zin in. Het spel heeft z'n greep op mij verloren. Nu is het aan mij om greep te krijgen op het spel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten