donderdag 28 februari 2019

Veeg

 Ruim een dag niet achter het stuur van mijn truck gezeten. Het kan dus. Niet dat ik daar aan twijfelde. Het is sterker nog. Ik ben al twee keer het ladingaanbod langsgelopen en er zit weinig tussen van mijn gading. Geen zin in het gestress van tijdkritische transporten, geen zin in bestemmingen in Rusland en ook niet als het onder de 30 euro per km zakt ongeacht de bestemming. Dit is niet de eerste keer dat het me opvalt. Je kunt beter in Zuid-Italië zitten qua keuze uit vervolgladingen dan in Scandinavië. Zou toeval moeten zijn, al twijfel ik daar een beetje aan.

 Itt de werkelijkheid verandert er weinig aan dat aanbod, zolang ik het spel niet door laat gaan, terwijl ik me niet verplaats maar steeds weer uitlog en dus de tijd stil zet. En om nou maar wat aan te pakken en op de volgende plek verder te zien, ging me gisteravond iets te ver. Misschien vandaag en anders een ander keertje. De ban is definitief gebroken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten