zaterdag 13 maart 2021

Vervroegen

 Maart had ik me gegeven om te zien of de fysieke ongemakken breid waren te verminderen of niet. Geloof niet, dat ik de mnd ga uitzingen. D'r komt eerder meer ellende bij dan verdwijnt. Het hindert in bewegen maar, erger, maakt de stemming er niet beter op. En die stemming wil vaak het doorslaggevende element zijn. De ziel zit weer onder de arm.

 Gisteren een paar uur op bed gelegen. Niet dat dat veel verbetering opleverde. Ietsje minder moe naderhand. Ik denk, dat ik de periode verkort tot na dit weekeinde. En dan zien wat d'r zo dwarsligt en hoe tijdelijk of niet het is.

 Ik heb er de hele winter voor gehad en nu, nu het absoluut niet uitkomt moet ik me met zaken bezig houden, die kostbare tijd kosten en de boel bovendien helemaal overhoop zouden kunnen gooien. Altijd weer die derden. Planning is iets, dat enkel en alleen van je wensenpakket zou moeten afhangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten